کم شدن آب بدن -A حاد مقصر نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

حاد نارسایی کلیه یک اختلال کلیوی است، در جایی که کلیهها به عنوان چند ساعت تا چند روز، و یا حتی یک زمان بسیار کوتاه از بد عمل کردن. کم شدن آب بدن نارسایی حاد کلیه در یک مقصر اصلی است.

کم شدن آب بدن عملکرد اختلالات متابولیک، به علت بیماری، و مصرف بیش از حد مایعات است، اما در زمان، بدن می تواند کافی از مایعات نشود. اگر شرط است، بلافاصله معکوس نیست، آن را ممکن است به فروپاشی و حتی مرگ منجر شود.

کلیه ها مسئول فیلتر کردن خون و دفع بدن از زباله هستند. با این حال، کم آبی بدن می تواند کاهش جریان خون بلافاصله شود. در نتیجه، بدن اندازه کافی نمی تواند گردش خون را حمل زباله به کلیه ها. در پایان، سطح خطرناکی از مواد سمی در بدن می شود شکست و حاد کلیوی ایجاد نتایج.

بنابراین، به منظور اطلاع از بروز کم آبی بدن بسیار مهم است. هنگامی که این اتفاق می افتد، بیماران ممکن است اختلالات شدید خشکی دهان، تشنگی، سرگیجه، ضربان قلب، تنگی نفس و غیره را تجربه کنند.

نارسایی حاد کلیه می تواند به طور کامل اگر مداخله درمان فوری معکوس شود. درمان اصلی باید گردش بازگرداند. مایعات داخل وریدی، به طور معمول در نظر گرفتن افزایش در مقدار خون در حال گردش.

اگر شکایت جدی به عنوان افزایش BUN، کراتینین، ضربان قلب نامنظم به نظر می رسد، کاهش برون ده ادرار، دیالیز باید فورا انجام شود. نارسایی حاد کلیه، نارسایی مزمن کلیه است. به عنوان بیماران بدون آسیب دائمی کلیه، محصولات زائد سوخت و ساز توسط دیالیز برداشته، عملکرد کلیوی خواهد شد به طور کامل معکوس و دیالیز نمی خواهد هر بیشتر نیاز دارند. با این حال، در صورتی که درمان مداخله به تعویق افتاده بود، نارسایی حاد کلیه ممکن است به نارسایی مزمن کلیه پیشرفت. اگر چنین است، بیمار باید به تکیه در دیالیز برای زنده ماندن.





:: برچسب‌ها: کم شدن آب بدن -A حاد مقصر نارسایی کلیه,دیالیز,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: